Tuesday 27 October 2015

Ucapan YAB Dato Seri Hj Ahmad Razif Bin Abd Rahman diperhimpunan Selendang Merah Wanita UMNO Bahagian Dungun.

YAB Dato Seri Hj Ahmad Razif Bin Abd Rahman Menteri Besar Terengganu juga merupakan Badan Perhubungan Negeri Terengganu telah melontarkan mesej yang jelas bahawa perpaduan, kesepakatan dan ikhlas dalam perjuangan akan menentukan kemenangan serta masa depan UMNO.

"Intipati ucapan Menteri Besar banyak berkisar kepada persedian dan kesiap-siagaan ahli-ahli UMNO untuk menghadapi parti lawan pada PRU ke-14," ujarnya.

"Ini telah menyuntik semangat juang UMNO, ucapan tadi amat meyakinkan sekali.

Sehubungan itu,YAB Dato Seri Hj Ahmad Razif Bin Abd Rahman yakin UMNO kini sudah berada di atas landasan yang tepat untuk kemenangan yang lebih cemerlang dan seterusnya merampas semula Dun-Dun yg kalah.

"Tidak ada apa isu yang dibawa pembangkang, hanya cerita bohong, fitnah dan memperalatkan agama untuk kepentingan politik," katanya.

"Lebih 20 tahun PAS menipu rakyat kononnya memperjuangkan Islam, tetapi dalam masa yang sama mengkafirkan sesama Islam dan bersubahat dengan DAP, parti perkauman yang menentang kepentingan orang Melayu,"tegasnya.

Menurutrnya, setiap kali datangnya pilihan raya, PAS akan dendangkan lagu-lagui pendustaan kononnya akan memperjuangkan dan menubuhkan negara Islam termasuk menjanjikan syurga tetapi ternyata cerita itu bohong dan karut semata-mata.

Beliau juga melahirkan rasa 'terkejut' melihat kebanjiran Wanita UMNO yang memenuhi Padang sekolah rendah pulau serai

Beliau menyifatkan sebagai satu kebangkitan semangat Wanita UMNO yang berkobar-kobar di kalangan ahli parti untuk menghadapi pembangkang pada PRU ke-14.

"Melihat kepada semangat dan pengorbanan itu, saya percaya UMNO dan BN tidak mempunyai halangan sukar untuk mencipta kemenangan yang lebih besar," ujarnya.

No comments:

Post a Comment