Saturday 17 October 2015

Majlis penyerahan lattop tersebut diadakan sempana Program perjumpaan khas perjumpaan Pegawai Pembangunan Parlimen Dungun bersama J3K Dun Paka Parlimen Dungun.

Pengerusi J3K seluruh Dun Paka terletak dibawah pentadbiran Pegawai Pembangunan Parlimen Dungun  telah menerima sumbangan set lengkap IT.Set tersebut terdiri daripada sebuah Laptop serta mesin pencetak yang dilengkapi mesin photocopy.

Peralatan tersebut diperolehi melalui peruntukan Kerajaan Negeri Terengganu yang telah diluluskan oleh Yab Dato Hj Ahmad Razif Bin Abd Rahman Menteri Besar Terengganu.JKKK yang menerima perlatan tersebut diharapkan dapat meningkatkan produktivi kepada rakyat dengan meningkatnya kecekapan pentadbiran dan pengurusan JKKK.Seterusnya dapat menambahbaikan pentadbiran Kerajaan Negeri yang mengamalkan budaya TTB Tranfomasi Terengganu Baharu.

Majlis penyerahan tersebut diadakan sempana Program perjumpaan khas perjumpaan Pegawai Pembangunan Parlimen Dungun bersama J3K Dun Paka Parlimen Dungun.

Dato Hj Din Bin Adam sewaktu membuat ucapan aluan menyarankan agar J3K yang berada dibawah Dun Paka akan meningkatkan perkhidmatan kepada rakyat didalam kawasan masing-masing dan terus membantu rakyat dalam kawasan kampung.

Tugas dan tanggungjawab J3K yang memberi khidmat kepada rakyat adalah amat berat berbanding dengan elauan diperolehi J3K yang tidak seberapa.Namun begitu J3K tetap memikul juga amanah yang diberikan agar Kerajaan Negeri Terengganu terus dikuasai BN dapat terus memerintah.

No comments:

Post a Comment