Saturday 15 August 2015

Calon Perwakilan Yang Dipilih Oleh Para Perwakilan

Mesyuarat UMNO bahagian Dungun kali ini, perjalanan mesyuarat telah diserikan dengan ketibaan YAB Dato' Seri Diraja Dr.Zambry Bin Abd Kadir Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia Merangkap Menteri Besar Perak.

Barisan AJK UMNO Bahagian, barisan Pemuda, Puteri dan Wanita UMNO, pemimpin masyarakat serta pemerhati luar yang hadir bersama melihat mesyuarat ini berlangsung.

Dalam usaha memastikan halatuju UMNO Dungun, Ketua UMNO Bahagian Datuk Din Bin Adam turut menekankan usaha perpaduan dalam parti dan juga parti komponen yang lain. Dasar perjuangan yang digariskan dalam UMNO bahagian adalah Iman, Ilmu dan Ekonomi. Kepentingan 3 asas ini diharapkan dapat mencetus satu paradigma dalam masyarakat Daerah Dungun ke arah kecemerlangan dalam masyarakat. 
Seramai 20 calon telah menawarkan diri untuk bertanding sebagai Perwakilan 7 (G7) ke Perhimpunan Agung UMNO Malaysia yang akan berlangsung pada bulan akan datang. Dalam keputusan proses pengundian yang dibuat, calon-calon yang berjaya dalam G7 ini adalah:

Nama Perwakilan 7 (G7) yang dipilih:-
1. Hafizu Bin Din
2. Wan ini Bt Wan Sulong
3. Dato Wira Rosli Mat Hassan
4. Azahar Bin Jambol
5. Mohd Haniffa B Kunyalan
6. Dato Razak Bin Endut
7. Mahusin Bin Taib

Dunguntimes juga merakamkan setinggi ucapan tahniah kepada mereka yang berjaya.

No comments:

Post a Comment