Friday 4 December 2015

Pelan strategi 4P UMNO Bahagian Dungun.

4 Disember 2015 , Dewan Aspirasi UITM Dungun, Dato Hj Din Bin Adam UMNO Bahagian Dungun dibawah kelolaan Lanjah Politik & Organisasi telah mengadakan satu majlis Jasamu Dikenang Budimu Disanjung sebagai menzahirkan rasa penghargaan terhadap bekas wakil rakyat Barisan nasional BN dan pengorbanan para veteran dalam organisasi UMNO Bahagian Dungun dan juga terhadap para exco dan penggerak jentera pilihanraya Bahagian Dungun.

Antara tetamu yang diraikan pada majlis tersebut seramai 500 orang dan penerima anugerah seramai 92 orang yang merupakan penggerak utama UMNO Bahagian Dungun.

Majlis ini direalisasikan sebagai salah satu pengzahiran kejayaan kepada pelan Strategi 4P (Pemulihan,Penyatuan,Pengukuhan dan Perang).dalam apa persepsi sekalipun,program ini diusahakan bersandarkan kepada "PENGUKUHAN" yang antara intipatinya memberi penghargaan dan penghormatan kepada mantan pimpinan Bahagian Dungun.Amat mengharapkan bimbingan dan nasihat daripada mereka untuk mencapai matlamat gerakerja dan parti diperingkat kawasan, khususnya dalam gerakerja mengekalkan mencapai kemenangan di DUN-DUN dalam PRU akan datang.

Majlis yang dirasmikan oleh Yang Amat Berhormat,Dato'Seri Haji Ahmad Razif Bin Abd Rahman. Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Terengganu Merangkap Menteri Besar Terengganu.

UMNO.RAIKAN PERBEZAAN,UTUHKAN PERSAMAAN

No comments:

Post a Comment