Thursday 8 September 2016

Majlis Penyampaian Sumbangan (TAMK).

Bukit Besi menjadi lokasi bagi pelaksanaan acara tahunan KETENGAH Majlis Penyampaian Tabung Amanah Masyarakat KETENGAH.

Bagi tahun 2016, melibatkan 1041 orang penerima telah dikenalpasti bagi menerima sumbangan Tabung Amanah Masyarakat KETENGAH.

Majlis yang disempurnakan oleh Yang Berhormat Datuk Haji Ahmad Jazlan Bin Yaakub , Timbalan Menteri Kemajuan Luar Bandar Dan Wilayah (KKLM) bertempat di Dewan RTC, Bukit Besi pada 08 Seprember 2016. Seramai 1041 orang yang terdiri daripada penduduk miskin telah menerima sumbangan wang tunai. Manakala penerima yang lain, yang terdiri daripada pesakit melarat dan juga golongan Orang Kelainan Upaya akan menerima sumbangan di rumah masing-masing.

Sumbangan yang diberikan ini diharapkan dapat membantu golongan yang memerlukan ini memenuhi keperluan masing-masing terutamanya dalam menyambut Hari Raya Aidiladha yang bakal tiba tidak lama lagi. Hadir sama ke majlis Yang Berbahagia Dato Haji Din Bin Adam Timbalan Pengerusi Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah (KETENGAH) dan Tuan Haji Omar Bin Ismail ,Pengurus Besar Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah (KETENGAH)serta pegawai-pegawai KETENGAH.

No comments:

Post a Comment